Top

Klachten & Schade

Klachten en Schade

Voorwaarden: niet goed geld terug garantie


Indien u producten heeft ontvangen die niet voldoen aan de specificaties of met een defect / schade geleverd zijn dan neemt Voertonnen.nl hier 100% verantwoording voor.
Dat wil zeggen dat wij u één van onderstaande opties bieden;
  • Kosteloos defecte producten vervangen en of herstellen
  • Kosteloos ontbrekende producten nasturen
  • Het volledige aankoopbedrag terug storten

Voorwaarden: Producten zijn met schade geleverd, en nu?


Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product wordt geleverd met schade. Controleer uw bestelling meteen na ontvangst, ook als u producten pas later nodig heeft. Wanneer uw bestelling wordt afgeleverd en u ziet dat de verpakking beschadigd is, teken dan niet voor goed ontvangst maar teken voor ontvangst onder voorbehoud! Indien u een product heeft ontvangen met schade, neem dan binnen 24 uur per mail contact met ons op. Stuur een mail naar info@voertonnen.nl met als onderwerp schade + uw bestelnummer. Omschrijf in de mail de schade en vermeld uw contactgegevens. Voeg als bijlage een duidelijke foto toe van de schade, Voertonnen.nl neemt binnen 2 werkdagen contact met u op. Indien de schade niet binnen 24 uur na ontvangst is gemeld kan Voertonnen.nl de schade afwijzen. Neem in alle gevallen contact met ons op, ook als dit na 24 uur is, wij streven altijd naar een goede en redelijke oplossing.

Klachten


Indien u een klacht heeft over onze producten of service, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. U kunt een klacht doorgeven per telefoon, email of via onderstaand contact formulier.

Klik op één van onderstaande onderwerpen indien u nog vragen heeft of vul onderstaand contact formulier in om een klacht door te geven

 Een bestelling afhalen  Zakelijke klanten Ruilen en Retourneren 
@