” slechts 1,3 % van onze klanten stuurt een bestelling retour om deze te ruilen ”
” slechts 0,3 % van onze klanten is niet tevreden ! ”
Bovenstaande percentages zijn niet verzonnen maar werkelijke cijfers. Voertonnen.nl streeft een zeer hoge service na en een 100% klant tevredenheid. De kwaliteit van onze producten voldoen aan de hoogste eisen & normen, geen uitzonderingen. Niet voor niets zijn wij in 2016 uitgeroepen door Beslist.nl als klasse webshop. Dit is de hoogst mogelijk notering, met een gemiddelde beoordeling van een 9 !
Indien u producten heeft ontvangen die niet voldoen aan de specificaties of met een defect / schade geleverd zijn dan neemt Voertonnen.nl hier 100% verantwoording voor.
[Zie voorwaarden]
De verzendkosten voor het ruilen van producten zijn voor eigen rekening. Als u een product wilt ruilen, neem dan contact met ons op, zorg dat u het bestelnummer bij de hand heeft. Indien het pakket te groot is om met een vervoerder in uw regio te versturen (XXL producten) dan kunnen wij dit voor u regelen met onze Pick-up & Return-service. De kosten van deze service zijn, afhankelijk van de bestelling, gemiddeld € 39. Indien u gebruik wilt maken van deze service spreken wij met u een vaste dag af wanneer producten worden afgehaald en de nieuwe worden geleverd. U dient de nieuwe producten vooraf te betalen, het aankoopbedrag van de producten die al heeft betaald storten wij binnen 1 tot 3 werkdagen nadat wij de producten retour hebben ontvangen terug op uw rekening.
Bent u niet tevreden en wilt u uw product retour zenden? Dan is dit natuurlijk mogelijk, vul onderstaand retour formulier volledig in. Wij sturen u een bevestiging als wij het retour formulier hebben ontvangen en u krijgt van ons het retouradres. De kosten voor het retour sturen van producten zijn voor eigen rekening. Retourzendingen zonder retour formulier nemen wij niet in behandeling!
Indien uw retourzending niet voldoet aan één van bovenstaande voorwaarden kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. Indien het pakket te groot is om met een vervoerder in uw regio te versturen dan kunnen wij dit voor u regelen met onze Pick-up & Return-service. In alle gevallen bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Het aankoopbedrag, exclusief gemaakte verzendkosten, storten wij binnen 1 tot 3 werkdagen terug op uw rekening nadat wij uw zending retour hebben ontvangen.
Waarom storten wij de verzendkosten niet terug? Dit is omdat wij in ons assortiment vele hygiëne producten hebben en of producten die groot zijn van formaat, bijv. XXXL pakketten. Het transport is vaak erg kostbaar waar wij slechts een kleine vergoeding voor vragen. Daarnaast hoeven wij officieel (wettelijk) geen hygiëne producten retour te nemen. Dit vinden wij onredelijk, mits producten ongebruikt zijn, nemen wij deze retour tegen en vergoeding van de gemaakte transportkosten. Dit is uiteraard niet van toepassing indien wij producten en of bestellingen onjuist hebben uitgeleverd, hiervoor geldt de niet goed geld terug garantie.
Tip: verpak de producten zo goed mogelijk om transportschade te voorkomen.